ROBOTY DROGOWE:
SEKCJA I – km 0+000 ÷ km 6+000
SEKCJA II – km 6+000 ÷ km 9+700
SEKCJA III – km 9+700 ÷ km 11+485
Sekcja I:
- Wykonanie warstwy podbudowy pomocniczej z kruszywa 0-31,5mm w km 1+960 – 2+400; km 2+740 – 3+100
- Wykonanie połowy warstwy podbudowy pomocniczej z kruszywa 0-31,5mm w km 1+960 – 2+640
- Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0-31,5mm w km 2+740 – 3+560; km 4+450 – 4+820
- Wykonanie połowy warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0-31,5mm w km 2+740 – 3+570
- Wykonywanie warstwy nasypu na trasie głównej w km 1+312 – 1+383; 1+420 – 1+844; 1+852 – 1+942 z materiału z wykopu w km 0+900 – 1+150 i DD4
- Wykonywanie warstwy nasypu w km 5+430 – 5+804, km 5+050 – 5+368 oraz na Łącznicach Węzła Niemodlin
- Skarpowanie w wykopie w km 1+000 – 1+300 P i L
- Skarpowanie nasypu w km 0+900 – 1+800 P i L; km 3+600 – 4+450 L i P
- Wykonanie warstwy mrozoochronnej na DD4 oraz DD2 w km 0+160 – 0+800;
- Wykonanie wykopu w km 0+400 – 0+800
- Wykonanie wykopu/nasypu, profilacja podłoża pod konstrukcję w km 2+500 – 2+640
- Wykonanie stabilizacji podłoża w km 2+400 – 2+640; km 3+560 – 3+864
- Wykonanie podbudowy pod krawężniki w pasie rozdziału w km 2+800 – 3+560; km 4+450 – 4+840
- Wykonanie wygrodzeń herpetologicznych w km 5+800 – 6+100
- Profilacja podłoża do rzędnej i przygotowanie do stabilizacji w km 3+560 – 3+860
- Wykonanie obustronnych krawężników w pasie rozdziału w km 2+820 – 3+560 i 4+450 – 4+840
- Odhumusowanie – trasa główna DK46 km 0+150 – 0+320
Sekcja II:
- Wykop – trasa główna DK46 km 6+400 – 6+700
- Nasyp – trasa główna DK46 km 6+900 – 7+500; km 8+590 – 8+760; km 8+975 – 9+680
- Warstwa mrozoochronna – DD11 km 0+000 – 0+441
- Podbudowa pomocnicza – trasa główna km 7+500 – 8+000 L; km 8+590 – 8+760 L
- Podbudowa zasadnicza – trasa główna DK46 km 7+500 – 8+000 L i P; km 8+580 – 8+780 L i P; km 8+300 – 8+500 L; km 8+780 – 9+000 L
- Podbudowa bitumiczna – trasa główna DK46 8+220 – 9+000 L w-w I
- GWN – trasa główna DK46 km 6+120 – 6+220; km 7+500 – 7+700; km 8+590 – 8+760
- Ściek monolityczny – trasa główna DK46 km 7+600 – 7+975; km 8+620 – 8+690 L; km 8+620 – 8+663 P
Sekcja III:
- Nasyp – DD19 km 0+400 – 0+660
- Wykop – trasa główna DK46 km 9+700 – 10+150
- GWN – trasa główna DK46 km 10+490 – 10+530
- Wymiana gruntu – trasa główna DK46 km 10+655 – 10+700
- Warstwa mrozoochronna – trasa główna DK46 km 10+020 – 10+280 L
- Podbudowa pomocnicza – trasa główna DK46 km 10+490 – 10+600 L i P
- Podbudowa bitumiczna – Ł. Sosnówka km 0+050 – 0+480 P
- Warstwa wiążąca – Ł. Sosnówka km 0+050 – 0+480 P
- Prace wyburzeniowe obiekt MD-18
- Grobla w Stawie Okole
- Grobla Staw II
Przepusty:
- Mnich M1 – zakończenie wykopu w części drogi głównej, chudy beton w podłożu pod ławą żwirową, zasypka mnicha w części trasy głównej, konstrukcja studni wlotowych SW1 i SW2 (deskowanie i zbrojenie), zabetonowanie studni wlotowych SW1 i SW2
- Nr 23 (DK46 km 8+183L) – zakończono montaż wlotów/wylotów
- Nr 25 (DK46 km 8+191P) – zakończenie budowy przepustu
- Nr 35 (DK46 km 10+066) – wykonanie wykopu i ławy żwirowej, zakończenie przebudowy bez ścian czołowych
- Nr 18 (DK46 km 8+020) – rozpoczęcie prac, zabetonowanie ławy fundamentowej i ustawianie prefabrykatów skrzynkowych w większej części trasy głównej
ROBOTY MOSTOWE
- Roboty na obiekcie MGP-2:
– Wykopy;
– Beton wyrównawczy – podpora A i B;
– Beton wyrównawczy na podporze A i B;
– Próbne obciążenie kolumn;
– Zbrojenie fundamentu – podpora A;
- Roboty na obiekcie MGP-5:
– Izolacja i zasypki fundamentów;
– Zbrojenie przyczółków A i B;
– Deskowanie przyczółka A;
- Roboty na obiekcie WGP-6:
– Betonowanie i sprężanie ustroju nośnego – nitka lewa;
– Demontaż rusztowania ustroju nośnego – nitka lewa;
- Roboty na obiekcie MGP-7:
– Zbrojenie i betonowanie korpusu P8P; P8L; P1L;
– Zbrojenie i betonowanie skrzydła P1L; P8P;
– Beton ciosów podłożyskowych w osi 1,2,3,4 i 5;
– Montaż łożysk w osi 1,2,3, 4 i 5;
– Rozpoczęcie montażu podparcia deskowania ustroju nośnego – Etap 1 NP
- Roboty na obiekcie WGP-8:
– Wykopy;
– Wykonanie platform pod palowanie w osi B;
– Beton wyrównawczy – podpora A i C;
– Zbrojenie fundamentów na podporze C – nitka lewa;
– Betonowanie fundamentu na podporze C
– Próbne obciążenie kolumn;
– Beton wyrównawczy w osi A, B;
– Zbrojenie fundamentów w osi A i B;
- Roboty na obiekcie WGP-10:
– Betonowanie skrzydła B – nitka lewa;
– Zbrojenie i deskowanie ciosów podłożyskowych – nitka prawa i lewa;
– Montaż łożysk – nitka prawa;
– Montaż deskowania wraz z podparciem pod ustrój nośny – nitka prawa;
– Kontynuacja zasypek za przyczółkami – strona A;
– Rozpoczęcie zasypek za przyczółkami w osi B;
- Roboty na obiekcie WGP-11:
– Betonowanie ramy i skrzydeł – strona prawa;
- Roboty na obiekcie WD-12:
– Próbne obciążenie kolumn;
– Beton wyrównawczy w osi A, C;
– Zbrojenie fundamentów w osi A,B,C;
- Roboty na obiekcie MGP-13:
– Umocnienie cieku (rów nr 9) pod obiektem;
– Wykonanie płyt przejściowych – strona A i B;
- Roboty na obiekcie MD-14:
– Wykonanie umocnienia cieku pod obiektem;
- Roboty na obiekcie MD-17:
– Kontynuacja wykonywania płyt przejściowych;
– Umocnienie cieku (rów nr 9) pod obiektem;
- Roboty na obiekcie MD-18:
– Wykopy;
– Beton wyrównawczy w osi A, B;
– Zbrojenie fundamentów w osi A, B;
– Beton fundamentów w osi A, B;
ROBOTY BRANŻOWE
– Montaż kanału deszczowego na kanale „E” Węzeł Niemodlin rondo południowe
– Montaż kanału deszczowego na kanale „H” km 7+500 – 7+650
– Montaż kanału deszczowego na kanale „J” i „K” km 8+600 – 8+700
– Montaż kanału deszczowego na kanale „C” km 2+000 – 2+600
– Montaż pierścieni odciążających na studzienki wpustowe w km 2+700 – 3+400
– Montaż pierścieni odciążających na kanale „D” km 4+500 – 4+700
– Montaż studni kaskadowych na kanale „F” w km. 6+140
– Montaż studni kaskadowych na kanale „E” w km. 5+780
– Montaż pierścieni odciążających na studzienki wpustowe – kanał „H” km. 7+500 – 8+000
– Montaż kanału deszczowego „F” w km 6+150 – 6+200
– Montaż kanału deszczowego „N” w km 9+350 – 9+550
– Kontynuacja kanału „F” w km 6+200 – 6+350
– Montaż wpustów z przykanalikami kanał „C” km 3+600
- Kolizje elektroenergetyczne:
– SN2 – przewierty
– SN9 – wymiana słupów SN, diagnostyka kabli, zgłoszono do odbioru w Tauron S.A.
– SN10 – wykonano przeciski pod kabel energetyczny, roboty ziemne pod kabel energetyczny, układanie kabla, wymiana słupów SN, diagnostyka kabli, montaż rozłączników na słupach
– 1OPL – wykonano zasypywanie i zagęszczenie wykopów, zabudowę zasobników
– 2OPL – wykonano zasypywanie i zagęszczenie wykopów, zabudowę zasobników
- Sieci energetyczne WN i NN:
– Linia 220 kV Ząbkowice-Groszowice w km 2+800 – betonowanie fundamentów 164a, 164b i 164, dokończenie wykopu na stanowisku słupa 164, szalowanie i wylewanie fundamentu słupa 177
– Linia 110 kV Gracze – Tułowice w km 3+150 – wyłączenie linii 110 kV, wymiana słupa nr 41
- Przebudowa sieci gazowych:
Zespawano 15,5 mb rury DN80, montaż w wykopie; Ułożenie, zasypanie, zagęszczenie całości. Tłokowanie. Próba ciśnieniowa. Odbiór techniczny.